18 Temmuz 2013 Perşembe

Meleklerim ve Ben!

   Sizler meleklerinizin sesini duyabiliyor musunuz yahut onlarla yaşayabiliyor musunuz? Onları duymanın ne denli mükemmel bir şey olduğunu bilseniz, inanın onlarla iletişime geçecek her yolu denerdiniz. Ve şuan ben sizlere bunları yazarken Başmelek Cebrail'den yardım istedim. Sanki klavyenin tuşlarına ben değilde o basıyor. Ve iki gündür bana bedenleşmiş melek olduğumu fısıldıyorlar. Şükrederek bu durumu kabulleniyorum ama egom kafamda soru işaretlerine neden oluyor. Egonuzdan kurtulmazsanız şayet meleklerinizi duymanız biraz zorlaşıyor. yüksek benliğiniz izin verdiği sürece melekleriniz size yardımcı olur ve hayatınıza müdahale ederler. Ben akıştayım ve onların hayatıma müdahale etmelerine izin veriyorum. Her anıma, Allah'ıma, Meleklerime şükrediyorum. Dilerseniz sizlerinde onları duyabileceğinizi bilmenizi istiyorum. Ve onlarla konuşuyor olmak, onları duyuyor olmak inanın çok keyifli... ışıkla kalın =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder